6 Inhoudsopgave Deel 1 De schoolorganisatie Algemeen . . . . . . . . . . . . . . .8 • Schoolprofiel • Missie • Organisatie - Schoolleiding - Personeel - Schoolvereniging - Medezeggenschap Identiteit . . . . . . . . . . . . . . 10 • Levensbeschouwelijke uitgangspunten • Toetsing identiteit • Onderschrijven identiteit en waarden Onderwijs . . . . . . . . . . . . . . 11 • Onderwijskundige doelen • Didactische aanpak: het leren • Afdelingstructuur • Vwo+, technasium en Business School • Gebouw en faciliteiten - ICT - De mediatheek - Sportfaciliteiten - Leren typen Leerlingbegeleiding . . . . . . . . 13 • Mentor/mentorlessen • Decaan • Orthopedagoog • Dyslexiecoach • Remediale hulp • Leerlingvolgsysteem/privacy • Vertrouwenspersoon/counselor • Zorg Advies Team (ZAT) • Aanvullende vaardigheidstrainingen • Gezondheidszorg • Convenant ‘de veilige school’ • Pestprotocol • Time-outvoorziening • huiswerkklas Kwaliteit . . . . . . . . . . . . . . 17 • Kwaliteitsbeleid; behaalde resultaten • Klachtenregeling en vertrouwenspersoon Communicatie met ouders . . . . 18 • Klankbordgroep, MR • Voorlichtingsavonden • Spreekavonden • rapporten • Cijferinzage ouders • Nieuwsbrief en website Pagina 5
Pagina 7Heeft u een lesmateriaal, pagedirect of eclub bladen? Gebruik Online Touch: pdf digitaal bladerbaar maken.
WZ SCHOOLGIDS 1213 Lees publicatie 2Home