Bi jdr agen aan betere z org • PR activiteiten in 2011 - Imago-onderzoek • Welk kanaal leidde de aanvrager naar FNO? Het communicatiebeleid is vooral gericht op de ontvangst van goede en passende aanvragen. Hiervoor investeert het Fonds meer in goede zichtbaarheid en vindbaarheid door deelname in netwerken, zoekmachineoptimalisatie en goede verwijzingen op andere sites. In 2011 is het aantal subsidieaanvragen substantieel gestegen. In verband hiermee heeft het Fonds minder budget gestoken in advertenties voor naamsbekendheid. Pr-activiteiten in 2011 Om de ontvangst van goede aanvragen te vergroten, • heeft het Fonds bezoeken aan voor FNO relevante (branche)organisaties voortgezet; • is het netwerk uitgebreid en onderhouden; • heeft FNO in 2011 op drie informatiemarkten gestaan; • hebben de adviseurs presentaties gegeven over het subsidiebeleid en de subsidiecriteria. Communicatie Fonds NutsOhra vraagt de organisaties die een subsidie hebben ontvangen om publiciteit te verzorgen over deze bijdragen. Het Fonds wil hierdoor de naamsbekendheid vergroten en kan tegelijkertijd laten zien welke typen projecten passen binnen de subsidiecriteria. Imago-onderzoek Fonds NutsOhra wil een professioneel fonds zijn met een menselijk gezicht. Het Fonds heeft in dat kader in 2010 een imagoonderzoek laten uitvoeren. De algemene waardering voor het fonds kwam uit op 8,2. De verbetersuggesties die ook naar voren zijn gekomen, zijn in 2011, waar mogelijk, doorgevoerd. 29 P ubliek s v erslag 2011 Pagina 28
Pagina 30Heeft u een jaarverslag, magstream of ewhitepapers? Gebruik Online Touch: clubblad online bladerbaar maken.
FNO Jaarverslag 2011 Lees publicatie 1Home