Bi jdr agen aan betere z org • PR activiteiten in 2011 - Imago-onderzoek Welk kanaal leidde de aanvrager • Welk kanaal leidde de aanvrager naar FNO? Communicatie naar FNO? Subsidieaanvragers kwamen in 2011 naar FNO via internet en het fondsenboek (30%) en via doorverwijzing (29%). In 2011 had 30% van de aanvragers al eerder een subsidieaanvraag bij Fonds NutsOhra ingediend. De cijfers zijn vergelijkbaar met 2010. Welk kanaal leidde naar FNO % 2010 40 30 20 10 0 2010 2011 30 30 28 29 30 30 4 4 6 4 2 3 30 P ubliek s v erslag 2011 Internet/Fondsenboek www.fondsenvoorouderen.nl Advertenties/publicaties Beurs Doorverwijzing Eerder project ingeidend Pagina 29
Pagina 31Interactieve digitale folder, deze club blad of publicatie is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online op uw website plaatsen van e-sportbladen.
FNO Jaarverslag 2011 Lees publicatie 1Home